۱۴ ۰


می دانید اگر دنیا دیوانه بود چه می کردم؟

لباس شکلاتی بر تن می کردم.

روزنامه دیروز می خواندم.

پسرها را مریم صدا می زدم و دخترها را مهران!

با گوشهایم حرف می زدم

و در هوای بارانی چتر کاغدی باز می کردم!

روی اقیانوس ها راه می رفتم و در کفش هایم شنا می کردم.

بر زمین پرواز می کردم و در هوا جست می زدم.

توی وان حمام میدویدم و روی پله ها حمام می کردم!

وقتی به کسی می رسیدم می گفتم: ((خداحافظ،دوست من!))

و هنگام خداحافظی می گفتم: ((سلام، دوست عزیز!))

در چنین دنیایی آدم ها همه خل بودند و دیوانه،

و من شاه دیوانگان بودم، اگر دنیا دیوانه بود!

 

راستی شما چیکار می کردین اگه دنیا دیوانه بود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سرخ جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:09 ق.ظ

و عشق صدای فاصله هاست

خیلی حال کردم هم اینجا قشنگه هم خودت قشنگ مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد